poniedziałek, 6 kwietnia 2009

1. Rihanna jest wesoła laską i przepada za imprezami. Ma świetny gust i każdej dziewczynie potrafiłaby świetnie doradzić, jak sie ubrać, uczesać czy umalować. Można z nią pogadać także na poważniejsze tematy. Nie lubi sie kłócić. A mimo tych wszystkich zalet... brakuje jej przyjaciółek! Chciałaby mieć chodź jedną kumpelę od serca, ale na razie jej nie spotkała... " Potrafię być lojalna! "" W szkole bardzo zawiodłam sie na koleżankach - opowiada. - Przez to straciłam wiarę w przyjaźń. Dziś kumpluje sie głownie z facetami, bo oni nie są tak zawistni jak dziewczyny ". Rihanna bardzo lubi raperów Ne-Yo i Jay-Z, z którymi współpracuje. Ale teraz, gdy od przykrych wydarzeń w szkole minęło parę lat, chciałaby przyjaźń z dziewczyną. Przyznaje, ze to zupełnie co innego niż zażyłość z facetami, którzy pewnych rzeczy nie są w stanie zrozumieć - np. ciężko jest ich wyciągnąć na zakupy. " Moja przyjaciółka powinna umieć mnie rozbawić. Ważne jest też, żeby była w stanie zrezygnować z czegoś dla mnie. Powinna pomagać mi w trudnych chwilach i zawsze stać przy mnie, bez względu na wszystko " - mówi o swojej wymarzonej kumpeli. Oczywiście odwdzięczy sie jej tym samym! " A przede wszystkim będę wspierać ją w dążeniach i cieszyć się z jej sukcesów " - zapewnia. Piosenkarka udowodniła też, że potrafi być lojalna nawet w trudnej sytuacji. " Mój najlepszy przyjaciel chodził w moja kuzynką. Gdy zerwali, każde z nich chciało, bym opowiedziała się po jego stronie. To było niemożliwe, bo musiałabym zdradzić albo jego, albo ją! Powiedziałam im, że nie moge sie mieszać w ich sprawy i muszę pozostać bezstronna " - opowiada. Rihanna naprawdę zasługuje na to, by poznać super kumpele. Czy to się jej uda ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz